Välkommen till nästa generationens Pantbank i Nacka

Hej och välkommen till Pantlån! Även om vi inte har ett fysiskt kontor i Nacka, är vi stolta över att ha 13 ombud som är redo att hjälpa dig med allt du behöver när det gäller att värdera, sälja och belåna dina smycken och klockor.

Öppettider och adress

Öppettiderna hos våra ombud kan variera men här finner du adress och öppettider på det ombud med bäst öppettider i din stad.

Ica Maxi Nacka

Per Hallströms väg 15

13139

NACKA

Måndag
07:00
23:00
Tisdag
07:00
23:00
Onsdag
07:00
23:00
Torsdag
07:00
23:00
Fredag
07:00
23:00
Lördag
07:00
23:00
Söndag
07:00
23:00

Snabbt smidigt och flexibelt

Vår process börjar med att du får en initial värdering av ditt smycke eller klocka genom vår avancerade AI-modell. Denna teknologi använder en mängd olika parametrar och datapunkter för att ge dig en så exakt värdering som möjligt. Det är en enkel och trygg start på din resa med oss.

Efter att du har fått din första värdering, står det dig fritt att antingen sälja ditt smycke eller använda det som säkerhet för ett lån. Oavsett ditt val, kan du vara säker på att dina värdefulla föremål är i trygga händer. De är alltid försäkrade, både under hela lånetiden och under transporten till och från våra ombud.

Låna pengar smidigt och tryggt

Vi vet att det kan vara en känslig process att hantera värdefulla föremål. Därför är trygghet och säkerhet alltid vår högsta prioritet. När vi mottar ditt smycke eller din klocka, kommer våra erfarna experter att noggrant granska det för att säkerställa att varje detalj har beaktats innan vi går vidare med försäljning eller belåning.

Om du behöver låna pengar, är Pantlån det självklara valet. Med våra ombud och vår trygga och säkra process, får du tillgång till de medel du behöver, när du behöver dem. Det är enkelt att låna pengar med Pantlån.

¿Qué es una casa de empeños?

Una casa de empeños presta dinero utilizando sus objetos de valor como garantía. Cuando pides prestado a un prestamista, nunca corres el riesgo de endeudarte, ya que solo utilizamos tus objetos de valor como garantía.

¿Se puede confiar en Pantlån?

Absolutamente, Pantlån tiene la máxima prioridad en lo que respecta a la seguridad mediante transportes asegurados, almacenes seguros y también está bajo la supervisión de la Diputación Provincial.

¿Qué ocurre si pierdo mis objetos de valor?

När du skickar in dina värdesaker till oss är dina varor försäkrade upp till 50 000 kr för mindre lösöre och 3 miljoner kronor för bilar.

¿Cómo sé que están pesando y valorando correctamente mis objetos de valor?

Nuestro modelo de IA recopila continuamente datos de una amplia gama de fuentes para garantizar la precisión de la valoración. Además, nuestro equipo de valoración final cuenta con más de 50 años de experiencia en valoración de joyas y utiliza equipos de alta tecnología muy avanzados para ofrecer valoraciones precisas.

¿Cuál es el horario de atención al cliente?

Puede ponerse en contacto con nosotros por correo electrónico/chat entre las 08:00 y las 18:00 horas; en otras franjas horarias le responderemos lo antes posible.

¿Cómo se valoran mis bienes?

Vår värderingsprocess är smidig, transparent och går i fyra steg: Värdera direkt online: Du kan börja med att använda vår unika AI-algoritm för att göra en preliminär värdering direkt på nätet. Detta ger dig en ungefärlig idé om värdet på din vara kostnadsfritt. Skicka in din vara till oss: Välj det fraktsätt som passar dig bäst. Vi kan arrangera en upphämtning hemma hos dig eller så kan du välja att lämna din vara på ett ombud eller i en paketbox. Efter att vi mottagit din vara kommer den att genomgå en slutlig värdering utförd av våra experter. Du får oftast ett erbjudande från oss inom ett dygn. Pengarna på ditt konto inom några minuter: När vi har kommit överens om ett pris, swishar vi pengarna till ditt konto inom några minuter. Genom att använda oss kan du vara säker på att din vara värderas av experter och att hela processen sker på ett säkert och effektivt sätt.

¿Puedo visitarle en persona?

No, Pantlån.se sólo ofrece servicios digitales.

¿Necesito un BankID para utilizar los servicios de Pantlån.se?

Sí, para poder iniciar sesión en Pantlån.se necesita BankID.

¿Es seguro enviarles mi mercancía?

Sí, es perfectamente seguro enviarnos sus mercancías. Aseguramos todos los paquetes hasta 50.000 euros y nos tomamos muy en serio la seguridad de sus mercancías.

¿Cómo se aseguran mis mercancías durante el transporte?

Vi tar säkerheten för dina värdefulla varor på största allvar. Alla frakter som skickas genom oss är försäkrade upp till 75 000 kr för mindre lösöre och 3 miljoner kr för bilar.

Upptäck alla anslutna ombud nära dig

Willys Stockholm Sickla

Siroccogatan 11 13154 NACKA

Willys Hemma Saltsjöbaden

Torggatan 1 13331 SALTSJÖBADEN

Stora Coop Orminge

Ormingeplan 3 13230 SALTSJÖ-BOO

Saltsjöbadens Godis

Torggatan 1 13331 SALTSJÖBADEN

Postnord Nacka

Vattenverksvägen 8 13141 NACKA
Configuración de las cookies

Aquí puede configurar qué cookies se almacenan en nuestro sitio web seleccionando las categorías de cookies que acepta. Las cookies de nuestro sitio web proceden de Pantlån, o de terceros, y se almacenan de distintas formas en función del tipo de cookie. Puede configurar sus preferencias de cookies a continuación o averiguar cómo cambiarlas a través del siguiente enlace.

Política de cookies

Las cookies necesarias se utilizan para que nuestro sitio web funcione, mantener la seguridad y guardar determinadas funciones. Usted no puede optar por no utilizarlas.

Siempre encendido

Pantlån utiliza cookies para su marketing. Al elegir esta opción, acepta que Pantlån comparta datos, como su navegación por el sitio web, con servicios de terceros como Google y Facebook para que nuestro marketing sea más relevante.

Las cookies de personalización se utilizan para personalizar el contenido de modo que sea relevante para usted.

Estas cookies almacenan información sobre cómo se utiliza nuestro sitio web y nos permiten mejorar la forma en que se presentan nuestro sitio y nuestros productos.

Muchas gracias. Hemos recibido su envío.
¡Uy! Algo ha ido mal al enviar el formulario.